Dnes je 05.10.2024
Kauza Ťulík
Vloženo dne : 30.04.2010

Jelikož se nám zde rozmáhá nešvar řešení osobních sporů přes obecnou diskusi, dovolil jsem si tématické příspěvky přesunout do jiné diskuse. Děkuji všem za pochopení.


Autor článku : Administrátor
Nový diskusní příspěvek (max 500 znaků)
Jméno : Předmět :


Antispamová ochrana: Kolik je tři krát tři
Diskuse
jméno předmět obsah IP adresa  

janata  | 23.5.2010, 22:01
#9406
90.179.xxx.xxx

tulík
Já si to tipnu,mám dojem,že tulík bude asi ing.Zdenek Jarmar

Reindex  | 30.4.2010, 13:34
#9308
90.177.xxx.xxx

pro Evžena
Pane Evžene, to že není pravda jen jedna jsem vztahoval k lidskému charakteru, povaze.
Jistě uznáte, že jsme každý jiný, máme rozdílné názory. A pravda? Měřitelná? Možná, že tu absolutní pravdu někdo zná, my ostatní jen tápeme. Spíš to co potřebujeme je shoda, rozumný kompromis.
A k tomu ostatnímu, nevím jak to říct krátce, tak to nechám tak, souhlasíte...

Evžen  | 30.4.2010, 01:51
#9307
90.179.xxx.xxx

A ještě
Reindexi, máte pravdu, že je třeba vyslechnout názor druhého, třetího, xtého, dát všem(těm druhým) šanci za určitých pravidel názor vyslovit vyslechnout ho a přemýšlet o něm. Dobrý vedoucí čehokoliv to dělá, je to užitečné. Ale mýlíte se,myslím, že pravd je mnoho. Nejsou zase až tolikeré, pravda je objektivně zjistitelná a tudíž jen jedna. A právě diskuze je k tomu, aby se pravda našla, ukázala, otloukla od balastu a použila ku obecnému prospěchu.Pro pořádek uvádím, že teď se pohybuju ve trojrozměném světe euklidovké geometrie, nikolv v oblasti kvantové fyziky, kde opravdu může být pravd mnoho, viz Heisenbergův princip neurčitosti. Ale to je jiná opereta. Vrbnu zdar.

Evžen  | 30.4.2010, 01:37
#9306
90.179.xxx.xxx

To Reindex
Reindexi, dost dobře nerozumím tomu, že by někdo mohl zneužít Vaše jméno a nebo že by diskuze mohla jít nějakým "divným" směrem. Jak? Diskuzi tvoříte Vy nebo my všichni a půjde tím směrem, jakým bude většina chtít, to je přece jasné a zcela demokratické. Naopak, anonymita může vést k tomu, že někdo tady, ve virtuálním světě internetu, říká bílé a v reálném světě černé. Ale to je snad špatně, né? Jak by takový člověk mohl někoho vést či řídit? To je přece pokrytectví, kázat vodu a pít víno. A proto já za sebe preferuji lidi, jako třeba ta Zuzka a mnozí jiní, kteří své jméno uvedou a tím dají každému šanci porovnat a posoudit, zda je rovný a říká tu i tam totéž nebo je křivý a je, jak výše uvedeno. To není "honění trika", jak říkáte, protože jaké triko by si tu kdo honil a hlavně proč???? Pro literární slávu? Pro pohlazení ega? Pro exhibici? Pro...já nevím, ale možná mně nasměrujete, tohle mi prostě nejde do kebule, ale připoštím bez mučení, že nemusím vědět vše a mít pravdu. Opravte mne, ale není-li cílem této diskuze změna v reálném světě, co tedy? Pokud diskuze nemá cíl, je to tlachání o ničem, nemyslíte? Ale já věřím, že není, že cílem mnohých zde je vylepšit život ve městě a zrušit, co je zlobí. Nebo se mýlím?

Evžen  | 30.4.2010, 01:09
#9305
90.179.xxx.xxx

To Petr a ostatní
Možná máte pravdu v tom, že jsem se trochu nechal unést, jo byla tam i trocha zlosti, ale prostě nemám rád levoty. Anonymní tulík napadal dne 28.4.2010 v 11,04 Zuzanu z poza rohu, neférovým způsobem a to si ta holka nezaslouží. Přece nejde o pana Vodičku a už vůbec ne o mne, mně je buřt, co si nějaký anonym myslí. Ale Zuzka tady přišla s obsáhlým referátem o poměrech, které nám měly zůstat utajeny, šla a stále jde se svou vlastní kůží na trh, s otevřeným hledím, férově. A anonym do ní ryl ze zálohy, podle mne docela jedovatě. Tohle je nefér, pánové, ne snad? Co svět světem stál, chlapi se ženských zastávali a jestli Zuzku znáte, víte že to drobná, slušná a hodná ženská a zastání je na místě. Tak to mne trochu dohřálo. Jinak názor jako názor, ale pokud někdo chce být respektován, měl by se chovat tak, aby si respekt zasloužil. Napadání ze skrytu někoho, kdo je otevřený a neskrývá se v anonymitě je rána pod pás a to si respekt podle mne nezaslouží. Tak proto jsem napsal co jsem napsal. Přízpěvky od tulíka, no to je věc názoru, mi se dobré nezdály, ale nevadí. Já jsem nikdy neodmítnul žádnou diskuzi, jestli si někdo stojí za tím, co říká, já taky, ale to není důvod k zášti, jak píše Reindex. To není zášť, ale zlost proto, co jsem uvedl výše, ať se neopakuji. Podrazy neumím tolerovat. Mimochodem, Reindexi, nějak mi ten Váš nick nepřipadá anonymní, asi je to tím, že jste tady dlouho, snad od začátku a diskusi vedete férově. Co říci na agitační kroužek? No každá příprava na volby je agitace, většina zde si stěžovala na současné velení a tak jediná cesta, jak to změnit, jsou volby. Netajím se tím, že mám politický názor a není pro levici, to jsem tady taky párkrát napsal. Důvod je zřejmý, levice hodnoty utrácí, pravice hodnoty vytváří, zjednodušeně řečeno, aspoň já to tak vidím. Ale jak jste si mohli všimnout, www.vrbno.cz je diskuzní platforma s cílem "změna". Tedy ne jen na "pokecání",kecáním se nic nezmění a nevybuduje, je třeba konat. Ale konat musí ti kteří konat mohou, já to určitě nejsem, taky jsem mnohokrát řekl proč, opakoval bych se. Je to na Vás, Vrbeňáci, tedy pokud změnu chcete. Já mám zato, že je potřebná jak sůl. Jestli je volání po změně agitace, tak jo, je to agitační kroužek. Doufám, že se zde vytvoří nějaká kandidátka pro volby a když ne, tak aspoň pomůžeme druhým a snad k té změně dojde. Tedy ke změně, potřebné pro Vrbno, ne pro mne, aby bylo jasno. Já se snažím dělat co musím a jak to nejlíp umím, prozatím to funguje. Mýlíte se, Petře, nikdy jsem nebyl pro anonymitu, i když ji respektuji , když si to podle mne zaslouží. Raději se zpět podívejte, najdete , že jsem nesouhlasil, aby se IP adresa uplně vymazala pro anonymitu, že by snad byla diskuze bohatší. Tak jsem to řekl a za tím si stojím. A nestojím o hezké zprávy,jak píšete. Jen bych si přál, ať se diskutující jeden k druhému chovají slušně, bez jizlivosti a rýpání, k ženám zejména. Jinak na hrubý pytel hrubá záplata. To s názorem nemá co dělat a s fanoušky taky ne. Já asi fanoušky nemám a proč taky? Nejsem a nemíním být politikem. A uniklo Vám, přátelé, že jsem nenapadal názor, ale způsob chování a to je věc jiná. Vrbnu zdar.

helča  | 29.4.2010, 23:04
#9304
77.93.xxx.xxx

diskuse
Souhlas s níže uvedeným příspěvkem, zkusme umět přijmout i názor druhého, byť se s ním neztotožňujeme. Ne vždy musíme mít pravdu a o tom to je. Buďme rádi, že máme tu možnost se svobodně vyjadřovat, vím, že někdy je to těžké, cloumají s námi emoce, ale dle mého názoru musíme umět ctít i opačný názor druhého, jinak budeme jako ti na radnici.

Reindex  | 29.4.2010, 22:36
#9302
90.177.xxx.xxx

potěš koště
Jestli teda můžu něco napsat, když jsem taky připodělaný anonym...
Mé křestní jméno už zde bylo používáno, tak jsem zvolil co jsem zvolil. Příjmení zde uvádět v tak raném stádiu, když nevíte jakým směrem tato diskuze půjde??? Kdo ji třeba zneužije??? Honit si zde triko, či naopak podusit a nadělat problémy blízkým a sám sobě??? Věřte, že problémů mám až nad hlavu, kdo ne, že?
JE TO ZCELA NORMÁLNÍ vést pod přezdívkou diskuzi, ano normální a slušné, pokud jsou příspěvky slušné. Věřte, že pár diskuzí se účastním.
A mám pocit že Tulik nenapsal nic tak hrozného. Aby nedošlo k omylu, reakci pana Vodičky docela chápu, bránil se nařčení a obhajoval se.
Ale ta hysterie, zášť od... to není pro mne.
Třeba reakce na mne od Pavla z 21.4.2010, 13:04. Věnoval mi dvě třetiny příspěvku, nepovažoval jsem za důležité reagovat. Mohl jsem, ale nedělám to, proč taky.
Jednou jsem to tu psal, pravda není jedna. Je třeba vyslechnout názor druhého.
A zrovna od Tulika mi připadaly příspěvky docela dobré, byl první z druhé strany kdo jen ojediněle směšně a posměšně nevykřikl.
Souhlasím s Petrem a Jaroslavem - dnešní odpoledne 16:04 a 17:04

Petr  | 29.4.2010, 17:51
#9298
90.176.xxx.xxx

Re:Poznámka
A nebo tak.A těchto názorů jsem zaslechl už spousty,od spousty slušných lidí,kteří tento web NAVŠTĚVOVALI.Minulý čas.
Tulíkův termín "agitační kroužek" je pro mě velmi trefný a začíná být den ode dne více a více výstižný.A je to škoda.Zkuste trošku méně tlačit na pilu.Jiný názor,taky názor,jak píše Jaroslav.

Jaroslav  | 29.4.2010, 17:08
#9297
90.177.xxx.xxx

poznámka
Jsem tady od samého počátku, ale promiňte pane Evžene, Vaše reakce se zdá býti trochu přehnaná. Jak praví klasik "Nenechte prchlivost cloumat svým majestátem" :-)
Byl jsem to já, kdo navrhl administrátorovi zavést diskusi, pro osvěžení a oživení tohoto, v té době zkomírajícího webu. Občanům tohoto města chyběla možnost se svobodně "vykecat". Zatím se to celkem dařilo a rád jsem si početl zdejší"drby"
Proč by nemohl míti někdo trochu jiný názor?? Proč se tady začalo bazírovat na pravopisu?? Každý není jako Vy zběhlý v psaní. (Ovšem musím uznat, že jste v tom velmi dobrý). Tím, že jste umožnili vyjádřit svůj osobní názor občanům tohoto města, jste myslím dokázali rozhýbat celkem stojaté vody. A to je dobře.
Ovšem co občan, to názor a ať se Nám líbí či né, taky názor, ač někdy svérázně podaný.
Tímto končím účast zde na stránkách.

Petr  | 29.4.2010, 16:12
#9296
90.176.xxx.xxx

Ještě
Podotýkám,že tento web jste na anonymitě postavili Vy.Nechce se mi hledat už zpětně,ale mám pocit,že jste to byl Vy Evžene,kdo tady svým způsobem zvedal tuto "výhodu",ve smyslu,že aspoň se lidi nebojí napsat názor.Ale možná se pletu.Tak ho prostě píšou,to je celé.Jenže se to zvrtlo trošku jinam.Zatrhněte anonymitu,jak ve své době Novinky.cz a budete tady číst samé hezké zprávy.Tedy pro Vás hezké.Omlouvám se za gramatické chyby.

  0/2  
Zobrazuji "pouze" posledních 1000 příspěvků. Ostatní příspěvky najdete v historii diskuse (8 Mb+).